Damegruppen

Om Damegruppen

INFORMASJON OM GRORUDDALEN GOLFKLUBBS DAMEGRUPPE

Groruddalen golfklubb har en egen damegruppe «Grorudtuppene», og vi oppfordrer alle kvinnelige medlemmer til å bli med.

Vi har et kjempegodt miljø og heier alle damer fram! Vi spiller turneringer hver tirsdag ettermiddag. Påmelding via Golfbox.

På turneringene våre inndeles vi i klasser fra handicap 54 og nedover. Så her har vi alle en reel sjanse til å gjøre det skarpt i vår klasse, på vårt nivå. Damene med lavt handicap er veldig greie med oss andre. Vi lærer golf fortere med gode forbilder!
Er det litt tidlig synes du å melde deg på turnering, ta kontakt med leder så kan vi ordne så du får med deg en av oss i damegruppa på en golfrunde eller to på golfbanen.

I tillegg til ukentlige turneringer, arrangerer vi også vår- og høstturer – en helg med gøy golf og sosialt i mai og september.

Vi ønsker spesielt nye medlemmer velkommen i gruppa. Vi sees!

Eleanor Brenna, leder
Tlf. 97121147